Economia

Seat completa la producció dilluns amb nous objectius

Es proposa fabricar 6.000 vehicles més dels previstos

El grup iniciarà enguany l’acoblament del Cupra Formentor i del Seat León PHEV

Estrena un centre de formació en vehicles elèctrics

Seat reprendrà la pro­ducció dilluns, moment en què també recu­pe­rarà torns que havia atu­rat fa uns mesos pels pro­ble­mes de sub­mi­nis­tra­ment que li va com­por­tar el con­fi­na­ment i que també van pro­vo­car un ERTO per cau­ses orga­nit­za­ti­ves entre el 27 d’abril i el 21 de juny que va afec­tar 11.000 emple­ats. L’auto­mo­bilística ha millo­rat els seus objec­tius de cara a la pròxima tem­po­rada i espera aco­blar fins a 6.000 vehi­cles més dels que havia cal­cu­lat abans de l’estiu.

Con­cre­ta­ment, la planta de Mar­to­rell (Baix Llo­bre­gat) reprendrà la línia de l’Audi A1 (la línia 3) amb dos torns i n’esta­blirà sis d’addi­ci­o­nals en caps de set­mana, de manera que els emple­ats tre­ba­lla­ran cada dis­sabte del mes de setem­bre, excepte el dia 12, coin­ci­dint amb el pont de l’11 de setem­bre.

Abans de vacan­ces, a Mar­to­rell la pro­ducció s’havia anat recu­pe­rant pro­gres­si­va­ment des de finals d’abril i ja s’hi aco­bla­ven els models Ibiza i Arona, i també el León i el Cupra León. Ara es com­pleta la pro­ducció de l’Audi A1, tal com havia anun­ciat la com­pa­nyia.

Seat també va comu­ni­car fa unes set­ma­nes la intenció d’ini­ciar la pro­ducció del Cupra For­men­tor i del Seat León PHEV (elèctric) aquest mateix any. En aquest sen­tit, Seat inver­tirà uns 5.000 mili­ons d’euros per impul­sar nous models, i molt espe­ci­al­ment per intro­duir l’elec­tri­fi­cació. Fonts de Seat van expli­car que en l’últim tri­mes­tre de l’any es podrien afe­gir més torns addi­ci­o­nals durant els caps de set­mana com els d’aquest setem­bre, en funció de les neces­si­tats de pro­ducció per la demanda de vehi­cles.

For­mar en elec­tri­fi­cació

En aquest con­text d’aposta per l’elec­tri­fi­cació, Seat ja ha posat en marxa l’Elec­tro­mo­bi­lity Lear­ning Cen­ter (ELC), un cen­tre propi d’edu­cació en elec­tro­mo­bi­li­tat de 400 metres qua­drats situat al cor de la fàbrica de Mar­to­rell, on s’ofe­reix un pro­grama com­plet sobre el vehi­cle elèctric dis­se­nyat per la com­pa­nyia.

L’objec­tiu d’aquest cen­tre és for­mar els emple­ats en tots els aspec­tes rela­ci­o­nats amb la nova tec­no­lo­gia elèctrica, la mecànica i la segu­re­tat. En el nou espai s’impar­teix for­mació a tota la plan­ti­lla, amb ses­si­ons per donar a conèixer la tec­no­lo­gia híbrida i elèctrica.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia