Campanya a Castelló per impulsar el comerç local
Uns 40 comerços hi participen i la promoció es farà en diferents idiomes
Més de 40 comerciants seran els protagonistes de la campanya Mou Castelló Empuriabrava, impulsada per l’Ajuntament de Castelló d’Empúries per donar a conèixer el teixit comercial local i fomentar-hi la compra. El tret de sortida serà el dia 26 de març amb l’estrena d’un vídeo a les xarxes socials en el qual els comerciants seran els actors d’una coreografia a ritme de la música del tema I just wanna be with you, del compositor també castelloní Marc Timón. La campanya s’allargarà sis setmanes, durant les quals els clients que comprin en sis establiments adherits participaran en el sorteig de vals de compra. La promoció es farà en diferents idiomes, ja que va dirigida tant als consumidors locals com als de segona residència.
Sense zona blava
L’alcalde, Salvi Güell, i la regidora de Promoció Econòmica, Helena Solana, han recalcat el paper del sector comercial, “un dels més afectats per la crisi sanitària però que, alhora, ha estat molt present en el dia a dia de la ciutadania”. D’altra banda, Güell ha confirmat que l’Ajuntament no ha renovat la concessió de zona blava que s’ha extingit i que ja no hi haurà places d’estacionament de pagament al municipi.