Economia

IMC Toys va vendre un 14% més durant el 2020

El fabricant de joguines de Terrassa va assolir una facturació de 136 milions d’euros, i enguany vol assolir els 165 milions d’euros

El fabricant de joguines de Terrassa IMC Toys va assolir l’any 2020 un volum de negoci de 136 milions d’euros, amb la previsió enguany d’arribar als 165 milions, segons ha comunicat l’empresa, que realitza als mercats exteriors el 78,15% de les seves vendes.

Amb aquests resultats, que depassen en un 14% els 119 milions d’euros del 2019, ha crescut en deu anys un 240% i s’enlaira a les posicions de lideratge del sector. Entre les seves marques principals, cal destacar Bebés Llorones, que va vendre l’any passat dos milions d’unitats a tot el món, un 41% més que el 2019. Així mateix, Bebés Llorones Lágrimas Mágicas també ha venut dos milions d’unitats a tot el món (un 34% més que l’any anterior). Vip Pets, una nova marca llançada ara fa un any, ha esdevingut un altre èxit de vendes, amb 700.000 unitats venudes a nivell internacional.

Segons declara Albert Ventura, CEO d’IMC Toys, “a nivell econòmic, la companyia té com a objectiu doblar la seva grandària durant els pròxims cinc anys i, per això, haurem d’enfrontar-nos a reptes com ara establir noves marques al mercat, cosa que cada vegada és més difícil a causa de la constant cerca de novetats per part del consumidor, que fa que el sector sigui molt volàtil, amb un canvi constant de tendències.” Afegeix que “un dels nostres grans reptes i compromisos és avançar en projectes de sostenibilitat ecofriendly, tant en la fabricació dels productes com en packaging, per contribuir a la sostenibilitat del planeta.”

IMC Toys té molta clara l’aposta per l’entorn digital, sobretot en la generació de continguts audiovisuals, com sèries per a Bebés Llorones, per als seus canals a xarxes socials, com Youtube Kitoons, que compta amb més de cinc milions de subscriptors i 2.800 milions de visionats acumulats en només dos anys, cosa que converteixen l’empresa terrassenca en la segona marca en nombre de seguidors a Youtube, i la primera al sector de la joguina.

IMB celebra enguany el 40è aniversari de la seva creació. Van néixer com importadora i distribuïdora de joguines, per evolucionar cap fabricant, l’any 2000. El 2004 va iniciar la seva expansió internacional, cosa que l’ha obligat a obrir set filials a set països dels mercats globals.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.