Economia
L'IGC desperta un gran interès per les vendes a Internet
El director del certamen, Vicenç Gasull, assegura que la cita ha aconseguit el seu primer objectiu: arribar a les empreses
La novena edició de l'Internet Global Congress (IGC) ha finalitzat amb els deures fets: despertar un gran interès per la innovació tecnològica, les vendes a través d'Internet i les noves pràctiques de comunicació i màrqueting que permeten les tecnologies digitals. Un total de 2.200 persones han assistit entre el 16 i el 19 d'abril a l'IGC, en el Palau de Congressos de Fira de Barcelona.
El director de l'IGC i de la Fundació Barcelona Digital, Vicenç Gasulla, ha assegurat que s'ha aconseguit l'objectiu: “Arribar a les empreses i que aquestes siguin conscients dels avantatges d'utilitzar les tecnologies digitals per a ser més competitives en un mercat global”.
Un cop més, els ponents de reconegut prestigi internacional són els que han generat més expectació entre els assistents, com és el cas de Greg Stuart, expresident i conseller delegat d'Interactive Adversiting Bureau, una de les grans associacions de publicitat i màrqueting interactiu als Estats Units; Jason Calacanis, cofundador de Weblogs; John Hagel, consultor independent i autor de diverses eines socials aplicades al màrqueting i la comunicació corporativa, i Jaap Favier, vicepresident i director d'investigació a Europa de Forrester.
El director de l'IGC i de la Fundació Barcelona Digital, Vicenç Gasulla, ha assegurat que s'ha aconseguit l'objectiu: “Arribar a les empreses i que aquestes siguin conscients dels avantatges d'utilitzar les tecnologies digitals per a ser més competitives en un mercat global”.
Un cop més, els ponents de reconegut prestigi internacional són els que han generat més expectació entre els assistents, com és el cas de Greg Stuart, expresident i conseller delegat d'Interactive Adversiting Bureau, una de les grans associacions de publicitat i màrqueting interactiu als Estats Units; Jason Calacanis, cofundador de Weblogs; John Hagel, consultor independent i autor de diverses eines socials aplicades al màrqueting i la comunicació corporativa, i Jaap Favier, vicepresident i director d'investigació a Europa de Forrester.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.