Economia

Sindicats d’aerolínies i de maquinistes denuncien els serveis mínims “abusius”

Acusen l’Estat espanyol d’anul·lar la constitucionalitat del dret de vaga i la llibertat sindical

Els sindicats de pilots Sepla, de controls aeris Usca i de maquinistes (Semaf) han denunciat conjuntament aquest dijous l’aplicació de serveis mínims “abusius” per part del govern espanyol quan algun d’aquests col·lectius convoca una vaga, segons informa l’ACN.

Els presidents de tots tres sindicats s’han reunit avui a Madrid per mostrar el “cansament” i “la indefensió” dels treballadors que representen per la “imposició desproporcionada” dels serveis mínims ja que, remarquen, “anul·la el dret constitucional a la vaga i llibertat sindical en l’aviació i en el transport ferroviari”. Per reforçar les seves reivindicacions, totes tres organitzacions han recordat la quinzena de sentències favorables als seus drets dictades per l’Audiència Nacional.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

economia

L’euríbor puja de nou i tanca setembre en el 4,149%

barcelona

El dèficit de Catalunya cau fins al 0,27% del PIB

barcelona
economia

L’euríbor puja de nou després de l’aturada d’agost i tanca setembre en el 4,149%

barcelona
economia

L’IPC avançat repunta fins al 3,5% al setembre

barcelona
girona

Se celebra la Nit de l’Hostaleria

Unió de Pagesos fa balanç de l’any agrari marcat per la sequera

barcelona

Pimec presenta 35 propostes als grups parlamentaris

barcelona

Torna el Saló de l’Ocupació amb més de 110 activitats

barcelona

Els càmpings, units per seguir allargant la temporada

girona