Economia

economia

Èxit de participació a les campanyes de gastronomia dels empresaris de Roses

L’Associació d’Empresaris Roses-Cap de Creus, que fa dos anys va posar en marxa des de la Taula de Gastronomia una campanya per posicionar Roses com a gran destinació gastronòmica, està aconseguint els seus objectius. Els dos projectes en gastronomia de l’entitat: la cuina de temporada Cuina de temporada-Living Roses i Gastronomia d’Origen Gatronomia d’Origen-Living Roses, tenen un gran èxit i aquest any han participat 24 restaurants en les temporades de primavera, estiu i tardor i 32 restaurants estan adherits amb segell Gastronomia d’origen. Amb aquest binomi gastronòmic, l’objectiu principal de l’associació es la promoció del producte de proximitat i de temporada i es porten a terme periòdicament accions, moltes d’elles per mitjà de portals especialitzats i xarxes socials. També s’ha creat la nova pàgina web de gastronomia a Living Roses per tal de reforçar el segell i la web pròpia de l’entitat. Des de Gastronomia d’origen s’imprimeixen fulletons de tots els restaurants amb aquest distintiu i el material es reparteix per mitjà de diferents punts.

Els restaurants i bars associats a l’entitat poden penjar al web de l’entitat, www.livingroses.cat/cuina-de-temporada, el seu menú, plat i/o tapa utilitzant productes de cada temporada de l’any. Amb aquesta iniciativa es vol posar en valor l’excel·lència dels productes de l’Empordà. El segell està cofinançat pel Grup d’Acció local Pesquer.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.