economia
Èxit de participació a les campanyes de gastronomia dels empresaris de Roses
L’Associació d’Empresaris Roses-Cap de Creus, que fa dos anys va posar en marxa des de la Taula de Gastronomia una campanya per posicionar Roses com a gran destinació gastronòmica, està aconseguint els seus objectius. Els dos projectes en gastronomia de l’entitat: la cuina de temporada Cuina de temporada-Living Roses i Gastronomia d’Origen Gatronomia d’Origen-Living Roses, tenen un gran èxit i aquest any han participat 24 restaurants en les temporades de primavera, estiu i tardor i 32 restaurants estan adherits amb segell Gastronomia d’origen. Amb aquest binomi gastronòmic, l’objectiu principal de l’associació es la promoció del producte de proximitat i de temporada i es porten a terme periòdicament accions, moltes d’elles per mitjà de portals especialitzats i xarxes socials. També s’ha creat la nova pàgina web de gastronomia a Living Roses per tal de reforçar el segell i la web pròpia de l’entitat. Des de Gastronomia d’origen s’imprimeixen fulletons de tots els restaurants amb aquest distintiu i el material es reparteix per mitjà de diferents punts.
Els restaurants i bars associats a l’entitat poden penjar al web de l’entitat, www.livingroses.cat/cuina-de-temporada, el seu menú, plat i/o tapa utilitzant productes de cada temporada de l’any. Amb aquesta iniciativa es vol posar en valor l’excel·lència dels productes de l’Empordà. El segell està cofinançat pel Grup d’Acció local Pesquer.