Economia

ECONOMIA

La nova marca turística de Santa Susanna distingeix la sostenibilitat i la innovació

Santa Susanna. El lloc on volem viure i L’oasi del Mediterrani. El municipi maresmenc ha estrenat nova identitat corporativa que posa l’accent en la sostenibilitat i la innovació com a principals atractius de la destinació turística i que busca la implicació tant de la ciutadania com dels sectors econòmics, socials i esportius del municipi. La nova aposta, segons el consistori, substituirà l’escut, que es reservarà pern a comunicacions institucionals, i la marca que el municipi tenia des de feia vint anys. L’alcalde, Joan Campolier, va destacar durant la presentació en societat que la imatge té una doble lectura. On volem viure apel·la als veïns i veïnes per remarcar que viure en el municipi no és fruit de l’atzar, sinó d’una decisió conscient i L’oasi del Mediterrani ressalta els atractius de la població com a lloc que cal visitar.

Santa Susanna s’ha convertit en la primera destinació de sol i platja d’Espanya a certificar la seva petjada de carboni; disposa d’un ambiciós pla de renaturalització del seu front marítim finançat amb fons Next Generation i cada cop més és escenari d’un turisme familiar, esportiu i de congressos que, segons l’alcalde, “és un turisme net i sa”. La presentació de la marca s’ha fet en dues sessions que han aplegat a més de 300 persones, entre veïns, treballadors municipals, representants del sector turístic i dirigents institucionals de la comarca.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Toni Bramon
President del Col·legi d’Arquitectura Tècnica de Girona (CATGI)

“La inestabilitat política ha fet disminuir la inversió pública”

Girona
TURISME

Bon pont per a l’hostaleria i inici oficiós de l’estiu

girona
ECONOMIA

Els hotels catalans superen els dos milions de persones allotjades al maig

Barcelona
unió europea

Brussel·les acusa Apple d’incomplir la llei europea de competència amb l’App Store

barcelona
Carme Ponsa
Presidenta del Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme

“El Maresme turístic ha de ser més conegut internacionalment”

Malgrat de Mar
TECNOLOGIA

Implanten robots autònoms a S’Agaró Hotel

GIRONA

Confecció ben bé d’Olot

Olot

L’unicorn català Factorial surt de compres per créixer en talent

Barcelona
Joaquim Montsant
Director Territorial de Catalunya i Balears de Cesce

“L’empresa ha de millorar en l’ús d’informació per exportar”

Barcelona