Economia

economia

Posen en marxa una campanya per atraure turisme nòrdic fora de temporada

L’àrea de Turisme de l’Ajuntament de Tossa ha contractat els serveis de l’empresa Skynamic, especialitzada en captar imatges aèries per grans produccions internacionals, per a dirigir i realitzar un vídeo per atraure turisme nòrdic fora de la temporada alta turística.

L’empresa del tossenc Alejandro Maestra i Brandon Carrarra van rebre l’encàrrec per part de l’oficina de turisme de Tossa i han ideat “The Hideaway” (L’amagatall), on una parella de nòrdics tornen a Tossa i gaudeixen d’uns dies de desconnexió, calma i tranquil·litat.

Skynamic és un referent mundial en el seu sector, havent treballat en grans produccions com Game of Thrones, House of the Dragon, The Rings of Power, essent el servei de dron de confiança del director de cine Guy Richie o havent gravat sèries de Netflix, anuncis per Tesla, Audi, Volvo o el videoclip de l’himne del Real Club Celta de Vigo composat per C.Tangana i que ha guanyat 3 Lleons d’or al Festival Cannes, entre altres.

L’elecció dels països a atraure, Noruega, Finlàndia, Suècia i Dinamarca, és una decisió de l’oficina de turisme que ha utilitzat les dades que ofereix l’Agència Catalana de Turisme, la qual indica que els països nòrdics visiten Catalunya els mesos de tardor i primavera. “The Hideaway” ja es pot veure a les xarxes socials de l’oficina de turisme de Tossa i serà a través d’elles on es promocionarà als esmentats països.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Economia

Draghi posa deures a la UE

Brussel·les
Iris Triola
Pescadora de la confraria de Blanes i membre de l’Associació Dones de la Mar

“El peix és l’última proteïna salvatge que ens queda”

Blanes

Applus gestionarà durant 25 anys l’Institut d’Investigació de l’Automòbil aportant 800 milions

SANTA OLIVA
economia

El lloguer d’una habitació a Barcelona s’enfila als 638 euros al mes a l’agost

Barcelona
economia

Primera aturada parcial al Trambaix amb seguiment “total”, segons els sindicats

Barcelona

El sector de la garrofa planta cara a la marginalitat

Barcelona
Montserrat Peñarroya
Experta en màrqueting digital i negocis digitals, autora d’”Estratègies d’èxit per a empreses culturals”

“L’associació ajuda l’empresa cultural a sobreviure”

Sabadell
DE MEMÒRIA

Virtuts

PROFESSOR DE POLÍTICA ECONÒMICA DE LA UB (1967-2016)
Informació especial

La compatibilitat del delegat de protecció de dades amb altres càrrecs

Rebled Bellvehí Advocats