Economia

La tercera edició de la iniciativa «Beu-te el museu» uneix dotze cellers i dotze museus

Dotze museus i dotze cellers de la demarcació de Girona programen el tercer cicle de visites combinades amb tast de vins de la DO Empordà durant els caps de setmana del mes d’octubre. La proposta ofereix tres-centes places al preu de 22 euros per persona i incorpora la participació de cinc museus i quatre cellers respecte l’edició anterior, segons explica en una nota de premsa el Patronat de Turisme.

Entre el 5 d’octubre i el 27 d’octubre té lloc el cicle d’activitat «Beu-te el museu», la iniciativa que el Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona impulsa per promocionar de manera combinada l’oferta museística i l’enoturisme de la destinació de la Costa Brava entre el públic de proximitat durant la tardor. La proposta busca intercanviar públics interessats entre el món de la cultura i l’enologia fora de la temporada turística amb l’objectiu de fomentar la desestacionalització.

Aquesta proposta posa de manifest la interrelació dels espais museístics amb el món i sector vitivinícola local i dona com a resultat la creació d’una proposta turística inèdita, combinada i vivencial. Per part del sector cultural participen en les activitats el Museu de la Pesca, el Castell Gala - Salvador Dalí, el Museu d’Arqueologia de Catalunya d’Empúries, el Museu d’Arqueologia de Catalunya d’Ullastret, el Museu d’Arqueologia de Catalunya de Girona, el Terracotta Museu de Ceràmica, el Museu del Cinema, la Canònica de Vilabertran, el Museu de la Mediterrània, la Casa Natal de Salvador Dalí, el Museu d’Història de Sant Feliu de Guíxols i el Museu Rural de Vilademuls, els cinc darrers noves adhesions a la campanya. Per part del sector vitivinícola, els cellers de la DO Empordà que hi participen són Perelada, Vinyes d’Olivardots, Espelt Viticultors, Pere Guardiola, Mas Llunes, La Vinyeta, Martí Fabra, Vinyes dels Aspres, Oliveda, Arché Pagès, Clos d’Agon i Mas Pòlit, els quatre darrers recentment incorporats a l’activitat.

Cada activitat programada té una capacitat d’entre vint i trenta persones i un preu fix unitari de 22 euros. Des del 4 de setembre s’han posat a la venta tres-centes entrades que es poden adquirir a través de la plataforma costabrava.koobin.com. A vint dies de l’inici de la campanya, s’ha fet la venda del 50 % de les entrades disponibles.

La segona edició de «Beu-te el museu» va registrar 190 participants i va assolir el 72 % d’ocupació en les dotze activitats programades dins del cicle.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

El Consorci de les Gavarres augmenta un 14,36 % el pressupost 2025

monells

El Girocamping PRO presentarà noves eines per potenciar la sostenibilitat

SANT PERE PESCADOR
Economia

El BBVA no apujarà l’oferta de l’opa al Sabadell perquè ja és “molt atractiva” pels accionistes

barcelona
economia

Nous ajuts per impulsar el comerç de Mataró

mataró

L’ampliació de l’Outlet Gran Jonquera s’obrirà el mes d’octubre

LA JONQUERA
Tribuna

Inquebrantables: la lluita per la permanència en un món fugisser

PROFESSOR ECONOMIA I EMPRESA UNIVERSITAT DE GIRONA, EMPRENEDOR I EXPERT EN GESTIÓ DE CRISI I DESENVOLUPAMENT DE NEGOCI

Finances amb consciència

Barcelona
Laia Arcones
Fundadora Instituto Más Mujeres nominada Top 100 Mujeres Líderes i designada LinkedIn Top Voice 2024

“A les dones se’ns penalitzen més les errades a la feina”

Barcelona

L’aposta solidària de Lleal Tulsà

Girona