Economia
Spanair canvia d'imatge però no de nom
La companyia convida tots els empleats i clients a votar per una de les dues propostes presentades per al nou logotip. Portaveus de l'empresa, però, asseguren que el nom no es canviarà, malgrat el debat sobre si cal catalanitzar-lo, "perquè és una marca coneguda i té valor afegit".
Spanair canvia d'imatge, però mantindrà el nom antic, el de sempre. Malgrat el debat públic -inclosos diversos grups del Facebook, a favor i en contra- sobre la conveniència de catalanitzar el nom de la firma ara que és de capital català, els portaveus de la companyia han assegurat aquest dimarts que només volen modificar la "identitat visual". "El nom no es canviarà perquè Spanair és una marca coneguda i té valor afegit. La decisió és clara", asseguren.
El nou president de la companyia, Ferran Soriano, ha optat, en canvi, per una altra via d'acostament a la societat: la d'oferir a empleats i clients que triïn amb els seus vots quina de les dues propostes de logotip presentades per Morillas Brand Design. Per Soriano, es tracta de potenciar el concepte de "cocreació" per obrir una nova etapa en la història de la companyia. "La identitat visual de Spanair té més de deu anys i ja no reflectia el que som i el que aspirem a ser. Volem actualitzar la nostra imatge perquè representi millor els valors de la nova Spanair, i volem decidir-ho amb els nostres clients", argumenta.
De les dues propostes que es poden votar, des d'aquest dimarts i fins diumenge, 10 de maig, n'hi ha una titulada Món, que vol reflectir "la vocació global" de la companyia, i una altra anomenada Deixant, que simbolitza "la flexibilitat i la modernitat".
Per votar només cal entrar a www.spanair.com/junts.
Spanair es va fundar el desembre de 1986, amb base a Palma, i el 2003 va ingressar a la xarxa Star Alliance. És la segona companyia de l'Estat espanyol en quota del mercat domèstic (23%) i és la primera al Prat, on va ser líder l'any passat, amb 1,7 milions de passatgers transportats. Recentment ha estat adquirida per inversors catalans que volen potenciar l'aeroport de Barcelona.
El nou president de la companyia, Ferran Soriano, ha optat, en canvi, per una altra via d'acostament a la societat: la d'oferir a empleats i clients que triïn amb els seus vots quina de les dues propostes de logotip presentades per Morillas Brand Design. Per Soriano, es tracta de potenciar el concepte de "cocreació" per obrir una nova etapa en la història de la companyia. "La identitat visual de Spanair té més de deu anys i ja no reflectia el que som i el que aspirem a ser. Volem actualitzar la nostra imatge perquè representi millor els valors de la nova Spanair, i volem decidir-ho amb els nostres clients", argumenta.
De les dues propostes que es poden votar, des d'aquest dimarts i fins diumenge, 10 de maig, n'hi ha una titulada Món, que vol reflectir "la vocació global" de la companyia, i una altra anomenada Deixant, que simbolitza "la flexibilitat i la modernitat".
Per votar només cal entrar a www.spanair.com/junts.
Spanair es va fundar el desembre de 1986, amb base a Palma, i el 2003 va ingressar a la xarxa Star Alliance. És la segona companyia de l'Estat espanyol en quota del mercat domèstic (23%) i és la primera al Prat, on va ser líder l'any passat, amb 1,7 milions de passatgers transportats. Recentment ha estat adquirida per inversors catalans que volen potenciar l'aeroport de Barcelona.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.