Economia

Nokia és la marca de més valor d'Europa

Estudi

Nokia és la marca de més valor de tota Europa. Si més no així ho ha anunciat l'Institut Europeu de Marques (European Brand Institut), que ha presentat a Viena el primer estudi de valoració de marques europees. S'han analitzat més de 3.000 marques d'empreses a 24 països i 16 sucursals, i els resultats indiquen que la marca que més valor té és la finesa Nokia. Per darrera s'hi situen LVMH, Unilever i l'espanyola Telefónica. El grup Santander apareix en el lloc número 43.
L'estudi també remarca que Regne Unit i Alemanya dominen el paisatge de marques europeu. I com a dada significativa, l'informe afirma que les 10 primeres marques del Regne Unit que apareixen a la classificació representen un valor total aproximat de 137.000 milions d'euros, seguit per Alemanya.

Gerhard Hrebicek, gerent científic i director de l'Institut Europeu de Marques a Viena, ha volgut destacar que les companyies que figuren en els 50 primers llocs del rànquing tenen un departament que gestiona la seva marca.


(Podeu consultar el document sencer en anglès a l'apartat d'Enllaços Externs)


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.