Economia

El turisme de la vall de Ribes s'uneix

Creen dues associacions per ampliar l'oferta i dinamitzar la zona

Deu empre­ses del sec­tor turístic de la vall de Ribes han creat dues asso­ci­a­ci­ons, una de turisme actiu i l'altra de càmpings amb l'objec­tiu de tirar enda­vant diver­sos pro­jec­tes per dina­mit­zar la vall de Ribes i ampliar, d'aquesta manera, l'oferta turística de la zona. La unió d'aques­tes empre­ses també té com a objec­tiu ser més forts a l'hora d'afron­tar la situ­ació econòmica del moment i defen­sar els interes­sos comuns dels nego­cis adhe­rits a l'enti­tat mateixa. Les dues asso­ci­a­ci­ons –Asso­ci­ació Vall de Ribes, Turisme Actiu i Asso­ci­ació Vall de Ribes, Càmpings– se sumen ja als grups de com­pe­ti­ti­vi­tat que des del Patro­nat de Turisme de la Vall de Ribes reben assistència i asses­so­ra­ment.

L'Asso­ci­ació Vall de Ribes, Turisme Actiu està for­mada per Els Bas­ti­ons, Ruris Ama­to­res i Mira­dors 4x4, jun­ta­ment amb els empre­ne­dors Gil Pau i Oriol Mes­tre de Ribes de Fre­ser, Basa­roca Aven­tura de Toses i Hípica el Pas de Nevà. Les empre­ses fan acti­vi­tats fisi­co­es­por­ti­ves, sen­de­risme, visi­tes guia­des a la natura i cul­tura, i rutes amb qua­tre per qua­tre i pas­se­ja­des a cavall, entre altres pos­si­bi­li­tats. L'Asso­ci­ació Vall de Ribes, Càmpings està for­mada pels càmpings Par­di­nes, Can Foses de Pla­no­les i Ribes de Fre­ser, que tre­ba­lla­ran per millo­rar els seus ser­veis, posi­ci­o­na­ment i per­noc­ta­ci­ons, entre altres coses. Segons el Patro­nat de Turisme, s'unei­xen en asso­ci­ació per gene­rar dinàmiques més específiques entre tots els mem­bres que la com­po­nen, crear més xarxa entre orga­nis­mes i enti­tats, i estrènyer siner­gies entre els matei­xos nego­cis.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.