ACiS Bocairent presenta la nova targeta de fidelització dels clients
L'associació de comerciants ha sortejat 2.000 euros en premis amb motiu de la campanya del Nadal
L'Associació de Comerciants i Serveis (ACiS) de Bocairent va presentar el dissabte 14 de gener a l'hotel l'Estació la targeta i-más que a la localitat rebrà el sotstítol de “Bocairent, jo... encatat”. Es tracta d'un «producte innovador que suposarà molts avantatges tant a venedors com a clients», en paraules de Pepa Serrano, presidenta de l'agrupació, amb una implantació en 17 establiments i que compta amb el suport de La Caixa, Creacions Euromoda i el consistori a partir del model impulsat per la Confederació de comerciants i d'autònoms del País Valencià (COVACO).
Serrano també va mostrar la seua satisfacció per la materialització «d'un projecte que ha costat molt i ha requerit de molts esforços amb l'objectiu de contribuir a fidelitzar els compradors»; així mateix, la targeta suposa una eina de comunicació i de contacte amb els clients i contribuirà a augmentat la confiança dels veïns amb el comerç local, segons va assenyalar la dirigent d'ACiS, qui va convidar a la resta de membres del col·lectiu a adherir-se a la proposta. Per la seua banda, Manuel Amat, director de Comunicació de COVACO, va desgranar les principals característiques de la mateixa com són la seua gratuïtat, la possibilitat d'aconseguir descomptes o la participació en campanyes i en promocions exclusives, entre d'altres avantatges d'una acció global present a 21 poblacions de tota la Comunitat Valenciana que suma 51.000 usuaris en 36 mesos.
La regidora Noelia Vañó, en representació de l'Ajuntament de Bocairent, va valorar molt positivament la posada en marxa d'aquesta iniciativa com «una forma més de fer poble». Igualment, Vañó va insistir en el suport del govern municipal a la mesura empresa i va desitjar que servisca per fomentar l'ocupació. Així mateix, va convidar els veïns a utilitzar els establiments locals «perquè presten tots els serveis necessaris i ofereixen una atenció personalitzada i productes de qualitat».