Economia

Balfegó amplia l'oferta de visites turístiques

El grup tonyinaire Balfegó ampliarà enguany l'oferta de visites turístiques a la granja d'engreix de túnids que té a la costa de l'Ametlla de Mar. L'any passat la granja del grup Balfegó va rebre 10.000 visitants, els quals van nedar entre les tonyines, i enguany preveu duplicar aquest nombre. En aquest sentit, l'empresa de l'Ametlla de Mar ha signat convenis amb diversos operadors turístics perquè portin turistes a les seues instal·lacions.

Concretament, ofereix visites per a submarinistes, per a interessats a observar la granja i degustar un menú a base de tonyina roja, per a escolars i per fer reunions o actes socials a bord del iot que trasllada els visitants fins a les piscines d'aqüicultura, que estan situades a dues milles i mitja de la costa. Una oferta que l'empresa presentarà aquesta setmana a la Fira Internacional de Turisme de Madrid.

Amb la seua oferta turística, Balfegó té l'objectiu de donar més visibilitat al seu model empresarial de pesca sostenible, així com millorar el coneixement de la tonyina roja, la seua pesca, consum i comerç. L'empresa de l'Ametlla de Mar ocupa uns 200 treballadors i exporta la major part de la producció al Japó, tot i que també és present en el mercat dels EUA i d'Europa. La seua facturació anual és d'uns 40 milions d'euros. Enguany té previst ampliar la capacitat de la granja d'engreix.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.