Economia

comerç

estudi

El comerç de Calldetenes ha de fidelitzar el client

Amb la pròxima obertura de la variant de Calldetenes, que traurà trànsit del centre del poble, Jordi Genebriera, responsable de l'Estudi sobre el present i el futur del teixit comercial de Calldetenes, fet amb el suport de la Diputació de Barcelona, va llançar un missatge clar als botiguers i a les empreses de serveis que dimarts al vespre assistien a la presentació de les conclusions: “Us recomanem que comenceu des d'ara a fer accions individuals de fidelització de la clientela.” Segons una enquesta feta per l'empresa Dinamium, el 86,7% de persones no residents al municipi manifesta la voluntat de continuar comprant a Calldetenes quan hi hagi la variant.

Isaac Albert, diputat delegat de Comerç, va animar els comerciants: “La fotografia és òptima, teniu uns fonaments molt bons perquè el comerç continuï funcionant, però hi heu de posar de la vostra part.” L'estudi identifica com a amenaces per al comerç de Calldetenes la variant i el nou supermercat i, com a debilitats, la poca presència a les xarxes socials (només el 50% n'hi té) i el no aprofitament del mercat no sedentari dels diumenges, “que us aporta un miler de clients potencials”. Segons Genebriera, els botiguers tenen a favor un municipi actiu, una associació de comerciants dinàmica, i un comerç molt ben valorat, divers i gairebé concentrat en només tres carrers.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.