Kleta tanca una ronda de 400.000 euros
La firma de subscripció de bicicletes compta amb més de 400 usuaris
Kleta, empresa que ofereix un servei de subscripció mensual de bicicletes per a l’ús personal, acaba de tancar una ronda de finançament de 400.000 euros, amb la participació de diversos Business Angels, entre els quals destaca el porter del FC Barcelona, Marc André Ter Stegen.
L’empresa fundada per Diego Casabe i Falk Siegel, és ara mateix, amb més de 400 subscriptors en menys d’un any activitat, l’empresa del sector que més ha crescut. Compta amb un 65% d’usuaris locals actius. La companyia també ofereix el seu servei a empreses perquè ofereixin la subscripció de Kleta als seus treballadors, com és el cas de Badi, Glovo o Cloudworks.
Amb els recursos obtinguts, Kleta vol seguir implementant el negoci a Barcelona i altres ciutats i desenvolupar la tecnologia de la seva app, que consisteix en un sistema de recompenses en què els subscriptors acumulen koins per cada quilòmetre que pedalegen i posteriorment poden fer servir en comerços locals en forma d’obsequis o descomptes.
A la ronda hi han participat Holger Sprengel, un dels fundadors de Cooltra; Miguel Andrés, de Simplr.io i Marc André Ter Stegen, que la liderat la ronda i que ha declarat que “aquesta aposta és un nou desafiament per a mi. La meva passió per un estil de vida saludable, la meva lluita per la sostenibilitat i la meva connexió amb Barcelona són els factors decisius que m’han motivat a convertir-me en inversor de Kleta.”
Per la seva banda, Falk Siegel creu que “la tendència a l’alça de l’ús de la bicicleta, accelerat per la pandèmia; l’elecció dels ciutadans per una mobilitat activa en desplaçaments quotidians i l’aposta per una sostenibilitat per a millorar el planeta” són alguns dels factors claus que estan duent l’èxit a la companyia.