Economia
Marsans vol "el 100% de Spanair o res"
Pascual ha venut la seva participació del 5,1% a SAS, "per després llançar una oferta per la totalitat de les accions"
El president del grup de viatges Marsans, Gonzalo Pascual, ha assegurat avui que el grup vol “comprar el 100% de Spanair o res”, donat que no ens interessa “una companyia trocejada". Precisament, per això Pascual ha venut la seva participació del 5,1% a l'aerolínia Scandinavian Airlines Systems (SAS), "per després llançar una oferta per la totalitat de les accions”.
Pascual ha ofert una roda de premsa amb el vicepresident de la companyia, Gunnar Reitan, representant de la directiva de SAS a Spanair, on ha afirmat que desitja que el procés "sigui ràpid, quant més ràpid millor, perquè no hi hagi incertesa i es faci de la millor forma per a tots”.
En aquest sentit, Reitan ha concretat que, malgrat tot, el procés de compravenda té dos possibilitats: “Per una banda, la venda total de les accions a un comprador, o bé la sortida a borsa”, és a dir, “si no hagués una oferta interessant en el primer cas, optaríem per la segona opció”.
El futur de Spanair passa, segons Pascual, per enfortir-se a Barcelona, “on s'ha fet un esforç molt gran i on s'aposta per la llarga distància, ja que la nostra intenció és la de crear un centre de distribució del grup dedicat a la llarga distància”.
Altres opcions sobre la taula
Per la seva part, el grup aeri escandinau SAS ha confirmat aquest matí que estudia vendre Spanair al grup Marsans, però també preveu altres opcions. Com a mínim, així ho ha indicat a Europa Press el cap de relacions amb inversors de SAS, Sture Stolem.
“Volem disposar d'actius de la companyia i estem oberts a diferents interessos. Si Marsans hi està interessat, aquesta opció s'estudiaria de manera molt seriosa, però cal obtenir un bon preu per a la companyia”, ha assenyalat Stolem.
Pascual ha ofert una roda de premsa amb el vicepresident de la companyia, Gunnar Reitan, representant de la directiva de SAS a Spanair, on ha afirmat que desitja que el procés "sigui ràpid, quant més ràpid millor, perquè no hi hagi incertesa i es faci de la millor forma per a tots”.
En aquest sentit, Reitan ha concretat que, malgrat tot, el procés de compravenda té dos possibilitats: “Per una banda, la venda total de les accions a un comprador, o bé la sortida a borsa”, és a dir, “si no hagués una oferta interessant en el primer cas, optaríem per la segona opció”.
El futur de Spanair passa, segons Pascual, per enfortir-se a Barcelona, “on s'ha fet un esforç molt gran i on s'aposta per la llarga distància, ja que la nostra intenció és la de crear un centre de distribució del grup dedicat a la llarga distància”.
Altres opcions sobre la taula
Per la seva part, el grup aeri escandinau SAS ha confirmat aquest matí que estudia vendre Spanair al grup Marsans, però també preveu altres opcions. Com a mínim, així ho ha indicat a Europa Press el cap de relacions amb inversors de SAS, Sture Stolem.
“Volem disposar d'actius de la companyia i estem oberts a diferents interessos. Si Marsans hi està interessat, aquesta opció s'estudiaria de manera molt seriosa, però cal obtenir un bon preu per a la companyia”, ha assenyalat Stolem.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.