economia
Posen en marxa una campanya per atraure turisme nòrdic fora de temporada
L’àrea de Turisme de l’Ajuntament de Tossa ha contractat els serveis de l’empresa Skynamic, especialitzada en captar imatges aèries per grans produccions internacionals, per a dirigir i realitzar un vídeo per atraure turisme nòrdic fora de la temporada alta turística.
L’empresa del tossenc Alejandro Maestra i Brandon Carrarra van rebre l’encàrrec per part de l’oficina de turisme de Tossa i han ideat “The Hideaway” (L’amagatall), on una parella de nòrdics tornen a Tossa i gaudeixen d’uns dies de desconnexió, calma i tranquil·litat.
Skynamic és un referent mundial en el seu sector, havent treballat en grans produccions com Game of Thrones, House of the Dragon, The Rings of Power, essent el servei de dron de confiança del director de cine Guy Richie o havent gravat sèries de Netflix, anuncis per Tesla, Audi, Volvo o el videoclip de l’himne del Real Club Celta de Vigo composat per C.Tangana i que ha guanyat 3 Lleons d’or al Festival Cannes, entre altres.
L’elecció dels països a atraure, Noruega, Finlàndia, Suècia i Dinamarca, és una decisió de l’oficina de turisme que ha utilitzat les dades que ofereix l’Agència Catalana de Turisme, la qual indica que els països nòrdics visiten Catalunya els mesos de tardor i primavera. “The Hideaway” ja es pot veure a les xarxes socials de l’oficina de turisme de Tossa i serà a través d’elles on es promocionarà als esmentats països.