Economia

economia

Posen en marxa una campanya per atraure turisme nòrdic fora de temporada

L’àrea de Turisme de l’Ajun­ta­ment de Tossa ha con­trac­tat els ser­veis de l’empresa Sky­na­mic, espe­ci­a­lit­zada en cap­tar imat­ges aèries per grans pro­duc­ci­ons inter­na­ci­o­nals, per a diri­gir i rea­lit­zar un vídeo per atraure turisme nòrdic fora de la tem­po­rada alta turística.

L’empresa del tos­senc Ale­jan­dro Maes­tra i Bran­don Car­rarra van rebre l’encàrrec per part de l’ofi­cina de turisme de Tossa i han ideat “The Hide­away” (L’ama­ga­tall), on una pare­lla de nòrdics tor­nen a Tossa i gau­dei­xen d’uns dies de des­con­nexió, calma i tran­quil·litat.

Sky­na­mic és un refe­rent mun­dial en el seu sec­tor, havent tre­ba­llat en grans pro­duc­ci­ons com Game of Thro­nes, House of the Dra­gon, The Rings of Power, essent el ser­vei de dron de con­fiança del direc­tor de cine Guy Ric­hie o havent gra­vat sèries de Net­flix, anun­cis per Tesla, Audi, Volvo o el vide­o­clip de l’himne del Real Club Celta de Vigo com­po­sat per C.​Tangana i que ha gua­nyat 3 Lle­ons d’or al Fes­ti­val Can­nes, entre altres.

L’elecció dels països a atraure, Noru­ega, Finlàndia, Suècia i Dina­marca, és una decisió de l’ofi­cina de turisme que ha uti­lit­zat les dades que ofe­reix l’Agència Cata­lana de Turisme, la qual indica que els països nòrdics visi­ten Cata­lu­nya els mesos de tar­dor i pri­ma­vera. “The Hide­away” ja es pot veure a les xar­xes soci­als de l’ofi­cina de turisme de Tossa i serà a través d’elles on es pro­mo­ci­o­narà als esmen­tats països.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia