Economia

Caixa Penedès i Laietana signen la fusió

La unió suposa una retallada de plantilla de 400 persones, xifra que es cobrirà amb prejubilacions

Caixa Penedès i Laie­tana han ofi­ci­a­lit­zat avui les nego­ci­a­ci­ons de la seva fusió durant la reunió per sepa­rat dels seus con­sells d'admi­nis­tració, que han sigut infor­mats dels plans d'inte­gració.

La suma de Penedès i Laie­tana dóna com a resul­tat una enti­tat amb més de 32.000 mili­ons d'euros en actius, una plan­ti­lla de 4.000 per­so­nes i una xarxa de gai­rebé 940 ofi­ci­nes.

Segons dades plan­te­ja­des en el sec­tor, la unió supo­sarà una reta­llada de plan­ti­lla de 400 per­so­nes, xifra que es pot cobrir amb pre­ju­bi­la­ci­ons a par­tir dels 55 anys.

Tenint en compte les reco­ma­na­ci­ons del Banc d'Espa­nya i els pro­ces­sos de fusió en marxa, una reducció del 20% en el nom­bre de sucur­sals equi­val a més de 180.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.