Tendència al luxe

Un dels objec­tius d'Alq­vi­mia és con­ver­tir-se en una marca de luxe, i per acon­se­guir-ho el mitjà prin­ci­pal que fa ser­vir és la cre­a­ti­vi­tat, amb pro­duc­tes que volen poten­ciar el benes­tar i l'auto­es­tima. Els arti­cles d'Alq­vi­mia van diri­gits bàsica­ment a un sec­tor de la població de nivell mitjà o alt i bàsica­ment femení, tot i que també mas­culí. La mit­jana de preu dels pro­duc­tes és de 50 o 60 euros. Els més econòmics cos­ten uns 20 euros i el més car, uns 300.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.