Economia

L'APUNT

Aquella sensació de llibertat

Els anuncis de cotxes són el paradigma de les ànsies de llibertat, de l'esperit juvenil, de la rebel·lia d'algú que es vol menjar el món amb quatre queixalades. Els publicistes saben molt bé a qui es dirigeixen i llancen missatges per a aquells que acaben de complir els 18 anys i per a aquells que, havent sobrepassat aquesta edat, mantenen els seus anhels intactes com si acabessin de sortir de l'institut. El problema és que, tot i aquests ideals i que els fabricants cada cop s'adapten més als seus gustos, els joves no poden accedir a la compra d'un cotxe a causa que l'atur i la precarietat laboral els impedeixen tenir un mínim d'ingressos. A més a més, ara els nois i noies tenen altres prioritats que sovint no impliquen tenir un cotxe propi.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.