Manantial de Sant Hilari obre una botiga virtual
És del Grup Vichy i l'objectiu és apropar més els productes al consumidor final
Manantial de Sant Hilari, marca en la comercialització de fonts d'aigua per a empreses i negocis i que forma part del Grup Vichy, posa en marxa la seva pròpia botiga per internet amb l'objectiu de facilitar la compra del seu catàleg de productes als consumidors finals, tant empreses com particulars. A través de la botiga virtual els consumidors poden adquirir una àmplia gamma de productes de la categoria de begudes, tant d'envasos reciclables com de vidre retornables, els més ecològics del mercat, que habitualment no es troben als supermercats i les botigues tradicionals. Amb la posada en marxa de la botiga per internet, Manantial de Sant Hilari amplia els seus serveis, apropa els productes del seu catàleg als consumidors reduint el temps de compra i adequa el seu sistema de venda tradicional als nous hàbits de consum.
L'aigua mineral natural Sant Hilari és una aigua baixa en mineralització i extrema puresa que brolla a 1.000 metres d'altura al massís del Montseny-Guilleries. L'empresa, fundada el 1997, té delegacions pròpies a Catalunya, el País Valencià, les Illes Balears, Aragó, les illes Canàries, Madrid, Castella-la Manxa (Toledo i Albacete) i Castella i Lleó (Sòria). Mitjançant la nova botiga per internet, les empreses i els consumidors d'aquestes àrees geogràfiques rebran les comandes en un màxim de 72 hores –de dilluns a divendres–. L'empresa fa la distribució de les comandes amb personal propi i sense cap cost addicional de transport.