Jornada de portes obertes al concessionari Renault
La marca donarà a conèixer als clients entre avui i demà les novetats tecnològiques en la gamma Renault a les instal·lacions de Fornells
Les últimes innovacions tecnològiques incorporades en la gamma de vehicles Renault seran presentades avui i demà als clients del concessionari Santiago Juandó, situat a Fornells de la Selva. La jornada s'ha organitzat en un entorn d'oci i diversió –dissabte s'hi instal·laran inflables per als nens i nenes que amb les famílies visitin les instal·lacions– i, per això, a través del microlloc web www.somos-nomadas.es, les persones interessades poden registrar-se i sol·licitar una prova dinàmica. També s'hi inclou un circuit de drones i unes ulleres de realitat virtual Illusion Box. A més, entre els participants se sortejarà un Renault Captur i premis instantanis de càmeres GoPro o targetes reals per a Yomvi Liga+.
El responsable de comunicació de Renault a Fornells, Àlex Díaz, així com el cap de vendes, Xavier Riera, explicaven ahir que enguany Renault fa una aposta molt clara de renovació de la imatge –com ara un nou logo– en la qual s'incorporen també la modernitat i les noves tecnologies, com ara l'R-Link: una pantalla tàctil amb navegador i internet o el radar de proximitat amb càmera de visió posterior. Enguany també surt la nova versió del model Espace, el nou tot terreny Kadjar –s'obre un nou sector– i una nova berlina que substituirà el Laguna. Aquesta renovació també inclou la remodelació de les instal·lacions de Fornells amb l'objectiu de fer-les més atractives als clients i adaptar-les als nous hàbits de mercat i de consum. Amb tot, Renault aposta també per atreure també un client més jove –el perfil habitual del client de Renault és el d'una persona d'entre 40 i 50 anys– i, per fer-ho, ja s'ha fet un pas amb la sortida al mercat del nou model Twingo, un cotxe que, com recordaven ahir, ha estat designat cotxe de l'any a Catalunya.