Economia

TURISME

Amposta estrena una nova marca turística

Amposta ha estre­nat una nova marca turística amb un logo­tip que inte­gra el riu, el pont pen­jant i el delta de l'Ebre dins de la silu­eta de la lle­tra A, que iden­ti­fica la ciu­tat. La imatge de la marca es podrà veure a l'espai Ebre Quilòmetre 0, situat a l'antic escor­xa­dor i que és l'aposta de l'Ajun­ta­ment en matèria de pro­moció per difon­dre i poten­ciar l'oferta del muni­cipi en tots els àmbits.

REDACCIÓ



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia