Economia

Targeta de fidelització del comerç local a la Torre

La Unió de Comerciants, Empresaris i Professionals (UCEP) de Torredembarra ha engegat una campanya per promoure el comerç local mitjançant una targeta moneder de fidelització. Un total de 55 comerços ja s'han adherit a la targeta Torre Comerç, amb l'objectiu de “fidelitzar el comerç i incentivar les vendes”, tal com va explicar el president de la UCEP, Sergio Sánchez.

El mateix client, fent ús de la targeta, podrà reinvertir en el mateix comerç i gaudir de descomptes. Prop de 200 persones ja han adquirit la targeta i, des de la UCEP, s'està plantejant que aquesta es converteixi en una targeta de crèdit o dèbit. L'alcalde, Eduard Rovira, va anunciar que la intenció és que la targeta també s'utilitzi en serveis i equipaments municipals com ara la zona blava, l'aparcament dels Filadors i la piscina.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia