BÀSQUET / 1a CATALANA FEM.

XAMBA 62 - LA SELVA 50

Dura der­rota la que va encai­xar l'equip femení de la Selva a la pista del Xamba. El par­tit va ser molt igua­lat durant els qua­ranta minuts. Les locals por­ta­ven la ini­ci­a­tiva però les visi­tants no dei­xa­ven que se n'anes­sin en el mar­ca­dor. L'equip de Vila­franca no va superar en cap moment la bar­rera dels 10 punts. Les del Baix Camp van llui­tar durant tot el par­tit per arri­bar als últims finals amb el par­tit igua­lat i tenir així pos­si­bi­li­tats d'acon­se­guir la victòria. L'equip tar­ra­goní afron­tava els últims tres minuts només sis punts avall. L'entre­na­dor visi­tant va donar ordre de pres­si­o­nar i jugar al límit per mirar d'apro­par-se en el mar­ca­dor. La jugada, però, no li va sor­tir bé. Les visi­tants van saber aguan­tar la pressió i impo­sar-se per dotze punts. / EL 9
XAMBA:
Català (22), Ripoll (8), Girona (8), Raja (4), Soler (1) –cinc inicial–, Arnavat (2), Toledano (10), Garrote (5), Polo (29 i Mestres. 16 Faltes. Tirs lliures: 4/7.
LA SELVA:
Bravo, Bobeda (5), Rodríguez (4), Diaby (22), Ollé (2) –cinc inicial–, Hernández (6), Garota (4) i Taverna (7). 13 Faltes. Tirs lliures: 10/18.
PARCIALS:
15-12, 15-14, 18-13, 14-11


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.