Esports

El Girona empata contra el Celta (2-2)

Lliga Adelante

En un ter­reny de joc amb com­pli­ca­des con­di­ci­ons, en què durant alguns minuts s'ha arri­bat a pen­sar que no podria jugar-se, Girona i Celta s'han repar­tit els punts després de l'empat final a dos gols.

El par­tit mar­cat pel joc físic ha tin­gut una pri­mera part en què pràcti­ca­ment no hi ha hagut opor­tu­ni­tats de gol, de manera que s'ha arri­bat al des­cans amb l'empat a zero.

No obs­tant això, en el segon temps, les pilo­tes que han arri­bat a les res­pec­ti­ves àrees s'han con­ver­tit en opor­tu­ni­tats de gol. Dinei en el minut 7 ha avançat els gallecs i si bé durant alguns minuts el Girona ho ha notat, en el minut 21 Óscar Álva­rez ha acon­se­guit l'empat a un i tres minuts més tard Igor avançava els locals.

En el 32 de la segona part, Ghi­las, que aca­bava d'entrar en el ter­reny de joc, ha mar­cat l'empat a dos que seria defi­ni­tiu.

Amb l'aspecte espor­tiu resolt, el par­tit ha tin­gut un trist final ja que en el des­compte s'ha lesi­o­nat el cen­tral del Girona Óscar Álva­rez, que després d'una pri­mera valo­ració mèdica podria patir tren­ca­ment del lli­ga­ment encre­uat del genoll i pos­si­ble­ment el tren­ca­ment també d'un lli­ga­ment late­ral.

El juga­dor serà revi­sat en les pròximes hores per con­cre­tar l'abast real de la lesió que si es con­firmés podria tenir-lo de baixa entre 4 i 6 mesos, de manera que per a ell hau­ria aca­bat l'actual tem­po­rada.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.