GOLF

Cap a casa abans d'hora

Jordi Garcia Pinto ha de donar per acabada la seva primera experiència en el Challenge Tour

El golfista de Canet d'Adri té problemes en els forats 1 i 6, suma un + 5 i no passa el tall

No sem­blava que hagués de pas­sar, però tots els dies són dife­rents, i ahir el gol­fista del CG Girona no va ren­dir com sem­blava el pri­mer dia que podia fer-ho. Les grans difi­cul­tats d'ahir per al de Canet d'Adri van arri­bar en els forats 1 i 6, que va nego­ciar en la segona mei­tat del recor­re­gut, i en els quals va sumar qua­tre cops per sobre del par. Aquí va ser on el gironí es va com­pli­car l'existència. Pel compte de la vella, que només ser­veix a toro pas­sat, amb qua­tre cops menys ahir hau­ria pas­sat el tall i almenys li hau­ria permès jugar dos dies més en un tor­neig en què l'adqui­sició d'experiència era pro­ba­ble­ment el gran objec­tiu ini­cial. En el glo­bal de l'actu­ació dels dos dies segu­ra­ment es pot remar­car la sen­sació que no es va tro­bar gens estrany en un cir­cuit on és evi­dent­ment un nou­vin­gut. «Per mi és un tor­neig més», deia. Ara cap a casa a tre­ba­llar per poder tenir la millor actu­ació pos­si­ble en l'Open d'Espa­nya del PGA de Cal­des de Mala­ve­lla. S'espera lògica­ment rebre una wild­card.

Ahir hi va haver canvi de líder. Solen Juun va veure com per­dia el lide­ratge a mans de l'anglès Gary Boyd, que va fer un excel·lent recor­re­gut amb 64 cops. Una gran pro­gressió va tenir també Carl Sune­son, fill de suec i anglesa, amb residència a Gran Canària, que ahir va com­ple­tar el recor­re­gut en 67 cops i ara és segon

KENYA OPEN

NOM 1 2 3 4 TOTAL 1.- G. Boyd 67 64 - - -11 2. C. Suneson 69 67 - - -6 -. D. Hewan 70 66 - - -6 4. M. Kramer 68 69 - - -5 -. S. Juul 66 71 - - -5 -. A. Butterfield 67 70 - - -5 -. A. Marshall 67 69 - - -5 98.- J. Garcia P. 73 76 - - +7


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.