2a DIVISIÓ A

El davanter Kiko Ratón (Girona) és prudent tot i que podria recuperar demà la titularitat

El canari ha fet tres gols, ha rellevat Jorquera i hi és «per ajudar l'equip»

El davanter Francisco González, Kiko Ratón, és el pitxitxi del Girona amb tres gols, tots tres a fora, però coincidint amb l'arribada de Narcís Julià a la banqueta ha estat suplent els dos últims partits. Tot i que els jugadors desconeixen quin serà l'onze de demà a la tarda al camp del Llevant (a les 6), Ratón té tots els números per recuperar la titularitat i acompanyar Roberto Peragón en punta. La lesió al genoll dret de Brian Sarmiento li facilita les coses, però el canari s'abona a la prudència i no ho veu tan clar. «És complicat tornar a jugar, perquè hi ha altres companys que ho poden fer. Tots treballem per entrar en la convocatòria i en l'onze, però si jugo, benvingut sigui», diu l'exjugador de l'Iraklis grec.

A banda de marcar tres gols, l'exdavanter del Tenerife, de 33 anys, ha hagut de fer de porter al camp del Salamanca, a causa de la lesió del porter Jorquera. Diu que la suplència de les dues últimes jornades és inherent al futbol i que s'ha de treballar amb ànim positiu. «Jugar de suplent forma part de les coses del futbol. No s'ha d'atribuir a res, és decisió de l'entrenador. S'ha d'aguantar i no passa res. El dia que em toqui jugar, intentaré ajudar l'equip sigui de porter, entrant cinc minuts, entrant-ne un... Ja es veurà si jugo o he d'estar a la graderia.» Ratón va jugar 22 minuts a Salamanca, una dotzena dels quals de porter, i cinc contra el Vila-real B. Va tenir temps, però, per fer una assistència de luxe a Xumetra en el 3-1 (92').

El primer davanter.

Quan va ser fitxat (a mitjan mes de juliol), el Girona considerava Kiko Ratón com el tercer davanter. Posteriorment, es van incorporar Peragón i, l'últim dia, Sarmiento i Calle. Aquest últim no pot jugar fins al gener, Peragón ha fet dos gols i i l'argentí s'ha lesionat un genoll després d'una aportació prometedora (6 partits i 1 gol). Per tant, Ratón ha estat el primer davanter (11 partits i 815 minuts). Era el referent en el 4-2-3-1 de Cristóbal i demà podria tenir la desena titularitat. Què canvia amb el nou 4-4-2? «Hi he jugat poc i no sé com és [somriu]. No hi ha cap referent i, amb dos davanters, és millor per ajudar-se, fer circular la pilota, rebre-la i tocar-la [cap a un company]».



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
El rerefons de la desaparició del CF Reus Deportiu

Preguntes sense resposta

Barcelona
 

El moment de fer el pas

Girona
 
 

Il·lusió col·lectiva

barcelona
 

La malastrugança del Barça

barcelona
 

Hansi Flick va recuperant efectius

barcelona
 

Metu es trenca el tendó d’Aquil·les i diu adeu al curs

BARCELONA
 

Ni una cosa ni l’altra: eliminats

MANRESA