MOTOR

GRAN PREMI DEL PAÍS VALENCIÀ DE MOTOCICLISME

Toni Elias, a Moto2

El manresà continuarà a l'equip Gresini però en la nova categoria

Estudiaran que Moto GP torni als 1.000 cc a partir del 2012

Toni Elias va confirmar ahir a Xest el que ja es veia venir: sense moto per a la màxima categoria, assumeix fer «un pas enrere per després fer-ne dos endavant» i continuarà en l'equip Gresini per intentar ser el primer campió de la categoria Moto2, que s'instaura l'any que ve amb motos de 600 cc més pròximes a les de sèrie que els prototips actuals. «La cursa de València és l'última que faig a Moto GP, però intentaré tornar-hi.» La seva moto tindrà xassís Moriwaki i el motor Honda obligatori en la categoria.

Moto GP amb 1.000 cc?

Xest tanca la temporada i les notícies volen. Ahir es va saber que Livio Suppo, fins ara cap de l'equip Ducati, fitxa per Honda HRC com a director de màrqueting. I el director general de Dorna, Carmelo Ezpeleta, va manifestar a RTVE.es que com a promotors del campionat s'estan plantejant recuperar la cilindrada de 1.000 cc per a Moto GP (ara és de 800 cc). Aquest retorn no serà possible abans del 2012 perquè hi ha un pacte d'estabilitat del reglament tècnic fins aquella data. Ezpeleta també va explicar que la categoria de 125 cc té, com a mínim, dos anys de vida (afirmació que equival a admetre que la seva continuïtat està en qüestió). Ezpeleta va condicionar qualsevol canvi al compliment de tres condicions: «Que sigui beneficiós econòmicament, que hi hagi igualtat i que la sofisticació es reservi al xassís perquè els pilots aprenguin a posar-les a punt de cara a saltar a categories superiors.»

ENTRENAMENTS LLIURES

Moto GP
1r Casey Stoner (Ducati)
1:32.813
2n Jorge Lorenzo (Yamaha)
1:33.195
3r Dani Pedrosa (Honda)
1:33.241
4t Valentino Rossi (Yamaha)
1:33.499
5è Randy de Puniet (Honda)
1:33.910
6è Alex de Angelis (Honda)
1:34.106
7è Colin Edwards (Yamaha)
1:34.123
8è Andrea Dovizioso (Honda)
1:34.382
9è Loris Capirossi (Suzuki)
1:34.427
10è Nicky Hayden (Ducati)
1:34.462
14è Toni Elias (Honda)
1:34.696
18è Aleix Espargaró (Ducati)
1:35.458
250 cc
1r Héctor Barberà (Aprilia)
1:36.185
2n Álex Debón (Aprilia)
1:36.502
3r Álvaro Bautista (Aprilia)
1:36.866
4t Hiroshi Aoyama (Honda)
1:36.924
5è Raffaele de Rosa (Honda)
1:37.099
6è Marco Simoncelli (Gilera)
1:37.168
7è Hèctor Faubel (Honda)
1:37.213
8è Mike di Meglio (Aprilia)
1:37.273
16è Axel Pons (Aprilia)
1:38.579
125 cc
1r Julián Simón (Aprilia)
1:42.536
2n Nico Terol (Aprilia)
1:42.729
3r Marcel Schrotter (Honda)
1:42.747
4t Sergio Gadea (Aprilia)
1:42.925
5è Pol Espargaró (Derbi)
1:43.101
6è Marc Márquez (KTM)
1:43.194
7è Joan Olivé (Derbi)
1:43.271
8è Simone Corsi (Aprilia)
1:43.634
9è Sandro Cortese (Derbi)
1:43.644
10è Efrén Vázquez (Derbi)
1:43.658
11è Lorenzo Zanetti (Aprilia)
1:43.687
14è Esteve Rabat (Aprilia)
1:43.875


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Desestimat el recurs del Girona per Juan Fernández

GIRONA
 

L'acord amb Nike, enllestit

BARCELONA
 
 

A Getafe, un esforç més

Girona
 

El Barça gaudeix de la victòria

BARCELONA
 

La lliga, en joc en set dies

barcelona
 
Sergi Martínez
CAPITÀ BÀSQUET GIRONA

“No poder ajudar és dur”

Girona
 

Més que un partit a la Bisbal

La Bisbal d’Empordà