HOQUEI SOBRE PATINS / OK LLIGA

El Sather Blanes suma el primer punt

Els blanencs juguen els dos darrers minuts amb superioritat però no fan el gol del triomf

Fan un bon partit i dominen diverses fases del joc però no tenen l'encert necessari

El Sat­her Bla­nes va empa­tar amb el Lleida a la pista de Molle­russa i va sumar el seu pri­mer punt del curs. Els bla­nencs van empa­tar (5-5) a cinc minuts del final i tot seguit van que­dar amb supe­ri­o­ri­tat numèrica. Els esforços per mar­car el gol de la victòria en aquests dos últims minuts en què tenien un home de més no van tenir la recom­pensa espe­rada del gol.

Els bla­nencs es van adap­tar bé a la pista de Molle­russa –estan can­vi­ant el par­quet al pavelló del Lleida–, van domi­nar els pri­mers minuts i es van avançar en el mar­ca­dor. Un gol que no va entrar va fer entrar el Lleida en el par­tit i es va dis­tan­ciar en el mar­ca­dor fins al 4-2 amb què es va arri­bar al des­cans. En la segona mei­tat, Armen­gol va fer dos gols seguits –en va fer qua­tre ell sol–, i va empa­tar el par­tit (4-4). El domini dels bla­nencs va ser clar en aquesta fase final del par­tit però el lleida es va tor­nar a avançar amb una falta directa. Dani Rodríguez va fer l'empat defi­ni­tiu quan fal­ta­ven dos minuts pel final.

LLEIDA LLISTA
5
SATHER BLANES
5
LLEIDA LLISTA:
Gascón, Trilla, Giralt, Vergés i Seró –equip inicial–; Andreu.
SATHER BLANES:
Freixas, Dani Rodríguez, Selva, Armengol i Àlex Ridaura –equip inicial–; Benito i Kimi Ridaura.
GOLS:
0-1 (8') Armengol. 1-1 (11') Seró. 2-1 (15') Seró, 3-1 (17') Seró. 3-2 (18') Armengol, de penal. 4-2 (24') Andreu. 4-3 (38') Armengol, de penal. 4-4 (39') Armengol. 5-4 (40') Seró, de falta directa. 5-5 (48') Dani Rodríguez.
ÀRBITRES:
Galán i Ribó.
T.B.:
Trilla i Giralt.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.