TENNIS DE TAULA

CAMPIONAT D'ESPANYA SUB-23

Anna Badosa guanya dos títols

Es va imposar en les finals individual i de dobles i va arribar a les semifinals de dobles mixtos

Anna Badosa va aca­bar el cam­pi­o­nat d'Espa­nya sub-23 de ten­nis de taula amb dos títols a la but­xaca, l'indi­vi­dual i el de dobles. La juga­dora de la Selva-FD Cas­sa­nenc també va arri­bar a les semi­fi­nals dels dobles mix­tos amb el seu com­pany de club Franc Pi, però van caure eli­mi­nats (3-2).

Badosa es va impo­sar amb clare­dat en la final indi­vi­dual, en què va der­ro­tar 4-0 la valen­ci­ana Marina Rodríguez. La seva pare­lla en els dobles va ser la juga­dora del Bàscara Marta Alech, que va que­dar eli­mi­nada en les semi­fi­nals indi­vi­du­als per Marina Rodríguez (4-1). Tot just era la pri­mera vegada que juga­ven jun­tes, però van poder der­ro­tar en la final la pare­lla for­mada per Alba Rodríguez i Raquel Boni­lla (3-1).



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.