GOLF

PEUGEOT TOUR

Premi per al convidat

L'ama­teur Xavier Puig va gua­nyar el tor­neig del Prat de Llo­bre­gat, cor­res­po­nent al cir­cuit Peu­geot Tour, amb una excel·lent ter­cera jor­nada en què va tor­nar a fer 66 cops, tal com ja havia fet en la segona. El bon conei­xe­ment del camp –s'hi entrena habi­tu­al­ment– i la capa­ci­tat per gua­nyar segu­re­tat a mesura que avança va pro­vo­car que acabés supor­tant la pressió i fes el que no sem­blava pos­si­ble: que un ama­teur tombés tots els pro­fes­si­o­nals.

L'empor­danès Pol Bech no va tenir el seu millor dia i, amb la pit­jor tar­geta de les jor­na­des de la com­pe­tició, va aca­bar en la dot­zena posició final, amb un més 5. Pepe Romero va tan­car el tor­neig en la posició 33, pro­ducte del +14.

EL PRAT

NOM 1 2 3 TOTAL 1.- X. Puig 76 66 66 -8 2.- R. Quirós 74 68 68 -6 3.- A. Domingo 75 73 68 PAR 3.- M. Pérez 73 72 71 PAR 5.- J.A. Bragulat 74 70 73 +1 7.- X. Guzman 70 78 70 +2 7.- JF Parrón 79 70 69 +2 12.- P. Bech 74 72 75 +5


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.