Montblanc

L'èxit de la comarca

conca de barberà

Montblanc apuja el 3,2% els principals impostos

Un detall dels diorames dedicats al cinema i exposats a l'antiga església de Sant Francesc. OLÍVIA MOLET
conca de barberà

Els ‘clicks' van al cinema a Montblanc

La fira mostra escenaris construïts amb clicks i els seus accessoris. T.M
MONTBLANC (Conca de Barberà)
Clickània

Tot un món

Alternatives. Si la jornada no acaba amb el cistell gaire ple, almenys els tastarem al restaurant. És el pensament de molts boletaires afeccionats, que cada cap de setmana recorren a milers les serralades i muntanyes del prelitoral, Prepirineu i Pirineu. Algunes zones han desenvolupat productes turístics competitius, hi hagi o no bolets. Fa onze anys, a Berga els restauradors van ser pioners a oferir un menú a base de bolets. Fins a mitjans de novembre es poden degustar multitud de plats, tradicionals i moderns. Hi participen 22 restaurants, amb menús que van des dels 20 als 70 euros. EUDALD PICAS

Poc bolet al cistell i la caixa, justa

Conca de Barberà

La plaça Sant Francesc s'adjudica per un milió

A l'esquerra, el millor castell del certamen, el dos de set carregat des Castellers d'Esplugues. Tot seguit, el quatre de set amb el pilar descarregat pels Nois de la Torre i el set de set descarregat pels Castellers del Poble Sec. CASTELLERS D'ESPLUGUES / TJERK VAN DER MEULEN

Arribar i moldre

baix camp

El consell comarcal premia la integració

El president de l'AEQT, retratat aquesta setmana a Tarragona, reclama més atencions per a una indústria que, diu ell, corre el perill de deixar de ser competitiva.  JC LEON
ANTON VALERO
PRESIDENT DE L'ASSOCIACIÓ EMPRESARIAL QUÍMICA DE TARRAGONA (AEQT)

“L'administració ha de decidir quina economia vol per a cada zona”