L'apunt

L’APUNT

Maltractaments aeris

Ahir, a l’aeroport del Prat, una turista italiana assegurava que mai més volaria amb Ryanair i un altre deia que feia sis mesos que tenia un bitllet cap a Tenerife i que l’hi havien cancel·lat set dies abans de volar. En el fons era un turista afortunat perquè a Girona 180 clients de Ryanair es van trobar amb la cancel·lació d’un vol a Pisa sense cap avís. La companyia irlandesa és la reina del baix cost –d’això viu– però també ho és d’un maltractament sistemàtic als seus clients, als treballadors i a les institucions que han de negociar amb aquesta empresa per reviscolar els aeroports. El menyspreu, les amenaces i les intimidacions són el mètode de la casa, però Ryanair està tranquil·la: la turista italiana, vostè i jo tornarem a volar amb ells.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.