Talls a Rodalies

El dis­po­si­tiu dis­se­nyat per redis­tri­buir els usu­a­ris afec­tats pels talls a tres línies –R3, R4 i R7– com a con­seqüència de les obres de cons­trucció de l'estació de Roda­lies de la Sagrera ha superat els pri­mers dies sense inci­dents remar­ca­bles. És cert que caldrà espe­rar a dilluns vinent, quan el volum d'usu­a­ris es nor­ma­litzi després de la Set­mana Santa, però no ho és menys que la sen­sació gene­ra­lit­zada és que, almenys fins ara, els nivells d'atenció i infor­mació als usu­a­ris són molt més accep­ta­bles des que la Gene­ra­li­tat ha assu­mit la gestió de Roda­lies. La nota nega­tiva és que el traspàs no s'ha traduït, per ara, en una dràstica reducció del nom­bre d'incidències en el trànsit nor­mal dels trens.

Tor­nant al dis­po­si­tiu habi­li­tat des de diu­menge, només un fet con­vida a la reflexió. Dilluns pas­sat, pri­mer dia labo­ra­ble des de l'inici dels talls, el metro va regis­trar un aug­ment molt sig­ni­fi­ca­tiu del nom­bre de pas­sat­gers, fins al punt que en alguna estació va haver-hi un 73% més de vali­da­ci­ons que en un dia nor­mal. Fóra bo tenir-ho en compte i habi­li­tar els meca­nis­mes neces­sa­ris per com­pen­sar la situ­ació. Si no, col·lap­sa­rem el metro per no col·lap­sar Roda­lies.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.