L'apunt

L’APUNT

L’hegemonia de l’actuació realista

Explica el cine­asta Manuel Martín Cuenca, que avui estrena als cine­mes l’excel·lent La hija, que tots actuem de manera con­tin­guda a la vida real: fem un paper davant els altres i dis­si­mu­lem els nos­tres sen­ti­ments. No ens posem a plo­rar, riure o cri­dar quan som en soci­e­tat, encara que en tin­guem ganes. Ell demana sem­pre als actors con­tenció, i s’entén molt bé amb Javier Gutiérrez, pro­ta­go­nista de La hija, que ho fa de manera natu­ral. Això no sem­pre ha estat així. Al musi­cal Can­tando bajo la llu­via, al Tívoli, es fa broma sobre la sobre­ac­tu­ació dels actors al cinema mut. Tam­poc és una veri­tat uni­ver­sal: cinema i tele­visió han impo­sat aquest estil, però el tea­tre en demana un de dife­rent. D’entrada, perquè t’han de sen­tir l’última fila del balcó i la pla­tea.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia