L'apunt

L’APUNT

‘Sake, viva!’

L’Agència Tri­butària japo­nesa ha obert un con­curs per reco­pi­lar idees de negoci per pro­moure que els joves beguin més alco­hol. Sí, ho han lle­git bé. Des de l’admi­nis­tració pública nipona volen fomen­tar el con­sum de begu­des alcohòliques. I és que arran de la pandèmia se’n beuen menys i, per tant, la recap­tació fis­cal ha bai­xat. El sec­tor està patint la cai­guda més gran de ven­des en 31 anys al país i se l’ha d’aju­dar, d’acord, però la millor manera és pro­moure’n el con­sum entre els joves? Davant la polèmica que ha aixe­cat la cam­pa­nya Sake, viva!, el por­ta­veu de l’agència ha dit que no bus­quen que hi hagi un con­sum exces­siu d’alco­hol i que tre­ba­llen per edu­car els joves perquè beguin amb mode­ració. Pot­ser hau­rien de donar unes quan­tes vol­tes més a la cam­pa­nya.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia