Opinió

El voraviu

Shakira, el nou Bubka

Ara és ella qui supera la pròpia marca, però espereu que no s’hi posi ell

La factura que va passar dijous la Shakira no serà la darrera que expedirà, com no ha estat la primera. I ja veurem fins a quin punt tindran aturats els departaments de comptabilitat, en Piqué, la Clara, Casio, Renault, Ferrari i tots els que ja s’han guanyat el dret a llescar del pa rodó. Podeu fer-hi les consideracions que us sembli i podeu trobar-ho tot tan poca-solta com vulgueu. Hi ha barra lliure de la de veritat. Porca? Bruixa? Pobreta? Infeliç? L’encerta? La vessa de mig a mig? Barra lliure! Ja hi ha tanta “literatura mediàtica i de xarxa” que no trobareu una adjectivació que no s’hagi utilitzat ni una verbalització que no hagi circulat. Tinguem clar que això no quedarà així, no patiu. Això s’infla, que diria l’ àvia Neus. Ja hi ha càlculs que parlen de més de vint milions d’euros de caixa (amb els quals en fan prou per pagar a Hisenda) i que a cada episodi de la sèrie s’ha anat a més. Consta documentalment que amb Monotonía, la segona, es va superar Te felicito, la primera. I també consta que ara Monotonía ha quedat per als parracs amb la Bzrp session. En 24 hores ha superat els 60 milions de visites, el vídeo llatí més vist de la història. No dubteu que es gesten (si no estan ja preparats) un quart i un cinquè episodi, i el que calgui. Recordeu l’ ucraïnès Serguei Bubka, el saltador de perxa? Shakira és el nou Bubka del segle XXI. De moment és ella la que supera les pròpies marques, però espereu que no s’hi posi ell. Foteu-vos de folklòriques i torero!



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.