L'apunt

L’APUNT

El transport públic, qüestió de voluntat

D’aquí a dos anys un autobús enllaçarà cada cinc minuts Girona i Salt amb alguna de les tres línies actu­als. El Bus Ràpid Cat unirà els muni­ci­pis i tindrà un tram de dos km només per a trans­port públic. Entre l’L3, l’L4 o l’L9 van sumar gai­rebé 2 mili­ons de pas­sat­gers l’any pas­sat. El BR Cat poten­cia el trans­port públic i la mobi­li­tat sos­te­ni­ble perquè inclou un car­ril bici a Salt. Una altra manera de poten­ciar-lo és ofe­rir des­comp­tes per a menors de 25 anys, cosa que fa l’Ajun­ta­ment de Girona. I en canvi fer el con­trari és pro­hi­bir el paga­ment en metàl·lic a les línies de Trans­ports Muni­ci­pals del Gironès (TMG), cosa que es manté tot i el final de la pandèmia. És una qüestió de volun­tat: de voler reduir les emis­si­ons o de posar entre­bancs per fer-ho.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.