El lector escriu

Meridiana, una història interminable

Encara era un camí de terra i el tramvia arribava fins a Sant Andreu. Després, una asfaltada hi va incrementar el pas dels cotxes. Es feren uns ponts elevats per als vianants, però s’enderrocaren. La primera urbanització va fer voreres de 12 metres, tres carrils per banda i un per aparcar-hi. Es planteja una nova reforma en què se suprimeix l’aparcament i s’eixamplen les voreres. S’hi fa un carril a banda i banda per a les bicis. Arriba el consistori actual i posa jardineres per on passaven les bicicletes. Suprimeix dos carrils i fa un passeig central amb jardineres. Quant al tram des del carrer València fins a Navas, no saben per on fer passar les bicis, fan dos carrils al centre del nou passeig. Llavors s’adonen que els vianants no tenen lloc per on passejar. Fracàs total. Paralitzen les obres. Ara es vol fer un tram més. Si tenen una mica de vista, no suprimiran els carrils bici i faran un passeig central per a vianants. Potser llavors servirà per a alguna cosa la milionada que s’estan gastant en les obres que fan als carrers, quan podrien invertir en pisos bonificats i residències per als més necessitats.

No era això el que deia la Sra. Colau quan anava davant dels piquets vestida de verd.

Barcelona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia