El lector escriu

Tramvia Blau

La raó de la suspensió del rutllament del Tramvia Blau és l’alt cost de manteniment. Per això la SA Tibidabo se’n va desempallegar. Se’n va fer càrrec la casa de la vila de Barcelona fins que no ha pogut més. La solució per tal que tal tramvia (ja n’és tota una atracció) torni a respirar –antigament havia continuat rodant pel carrer de Manuel Arnús fins a arribar a la ctra. de les Aigües– és el vistiplau d’una associació constituïda per la casa de la vila de Barcelona, la Generalitat de Catalunya i l’empresa que gestiona el parc d’atraccions del Tibidabo o n’és propietària, que a parts iguals, com a bons samaritans, copsarien el sotrac comptable d’un dels símbols de Barcelona. A més, caldria fer un desentroncall en l’itinerari: perllongar en via única el brancall de la cotxera o quadra del tramvia en paral·lel a la ronda de dalt per servir CosmoCaixa o Museu de la Ciència, la Universitat Abat Oliva i el monestir de St. Maties fins a la cruïlla amb el carrer de Bellesguard, on connectaria amb l’autobús 123.

Barcelona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia