L'apunt

L’APUNT

Alt cost

Anys enrere viat­jar en avió per Europa era car, però més ràpid i còmode que en altres mit­jans. La irrupció de les aerolínies de baix cost –i la segu­re­tat reforçada d’ençà de l’11-S– va trans­for­mar l’experiència. Les com­pa­nyies de ban­dera, amb preus ele­vats però fixos, van des­a­parèixer o que­dar rele­ga­des a la llarga distància i, a canvi de viat­jar amb l’equi­patge de cabina, les de baix cost van inau­gu­rar cos­tums com ara pas­sar el dia a l’altra punta del con­ti­nent, amb efec­tes soci­als i comer­ci­als cada vegada més evi­dents. Però des d’ales­ho­res la can­vi­ant lle­tra petita de les polítiques d’equi­patge ha donat més d’un ensurt, i sense tenir fòbia a volar. L’euro­cam­bra ha mogut ara fitxa per exi­gir més trans­parència al sec­tor i evi­tar que ens surti més car el far­cit que el pollas­tre. Plo­gut del cel!



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.