El lector escriu

La trampa del consumisme: el Black Friday i el Cyber Monday

Les marques han aconseguit controlar les nostres emocions i necessitats amb la creació del Black Friday i el Cyber Monday. Tot i ser conscients que es tracta d’estratègies de màrqueting per incentivar el consum massiu, la por de perdre’ns aquesta “gran oportunitat” ens empeny a caure en el joc. En la majoria dels casos, comprem productes innecessaris o que, en realitat, no tenen un descompte tan destacat com ens volen fer creure. Tanmateix, el simple fet de pensar que estem guanyant un avantatge fa que caiguem en la trampa. Aquest comportament evidencia com cedim lliurement a la manipulació emocional i comprometem el nostre benestar econòmic i la sostenibilitat ambiental.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia