Opinió

Tribuna

Immigració i supervivència

“La realitat, en un context de setge al català, és que la nova immigració s’integra en castellà i pot viure perfectament a Catalunya sense cap referent cultural del país
“El problema, per dir-ho ras i curt, no és la immigració, és la immigració en una Catalunya encara espanyola

La para­doxa és la següent: la immi­gració és l’única pos­si­bi­li­tat de con­tinuïtat de la nació cata­lana i, a la vegada, és el prin­ci­pal risc de la seva extinció.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.