El lector escriu

Agrupació/Atlantis, vergonya!

Fa 47 anys que soc de la Mútua del Comerç i la Indústria, ara Agrupació/Atlantis grup AXA, i pago religiosament la quota cada mes. Gràcies a Déu no l’he hagut de fer servir gaire, però ara, el 28 de febrer i el 14 de març, em van operar de cataractes als ulls. Com que tinc dret a una prestació per intervenció, vaig enviar un correu electrònic a la mútua demanant que m’abonessin el que em pertoca. Veient que no em contestaven, vaig telefonar per veure si aclaria alguna cosa. Però... vergonya, vergonya, vergonya!

Amb la primera persona amb qui he parlat ho he pogut fer en català, però ella m’ha derivat a una altra que només parlava castellà i no m’ha aclarit el tema! Aquesta també m’ha derivat a una altra i el mateix, en castellà i sense poder aclarir res. Encara una tercera i una quarta amb el mateix problema. M’han derivat a una cinquena i, només demanar-li si em podia atendre en català i jo queixar-me, m’ha penjat el telèfon. On és l’antiga Mútua del Comerç i la Indústria, que jo em refiava d’ella? Tan difícil és contestar un correu electrònic i pagar la prestació a què tinc dret? Gràcies per atendre’m!



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia