El lector escriu

Agrupació/Atlantis, vergonya!

Fa 47 anys que soc de la Mútua del Comerç i la Indústria, ara Agru­pació/Atlan­tis grup AXA, i pago reli­gi­o­sa­ment la quota cada mes. Gràcies a Déu no l’he hagut de fer ser­vir gaire, però ara, el 28 de febrer i el 14 de març, em van ope­rar de cata­rac­tes als ulls. Com que tinc dret a una pres­tació per inter­venció, vaig enviar un cor­reu electrònic a la mútua dema­nant que m’abo­nes­sin el que em per­toca. Veient que no em con­tes­ta­ven, vaig tele­fo­nar per veure si acla­ria alguna cosa. Però... ver­go­nya, ver­go­nya, ver­go­nya!

Amb la pri­mera per­sona amb qui he par­lat ho he pogut fer en català, però ella m’ha deri­vat a una altra que només par­lava cas­tellà i no m’ha acla­rit el tema! Aquesta també m’ha deri­vat a una altra i el mateix, en cas­tellà i sense poder acla­rir res. Encara una ter­cera i una quarta amb el mateix pro­blema. M’han deri­vat a una cin­quena i, només dema­nar-li si em podia aten­dre en català i jo quei­xar-me, m’ha pen­jat el telèfon. On és l’antiga Mútua del Comerç i la Indústria, que jo em refi­ava d’ella? Tan difícil és con­tes­tar un cor­reu electrònic i pagar la pres­tació a què tinc dret? Gràcies per aten­dre’m!



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia