El lector escriu

Així anem!

Soc usuari del servei de teleassistència que l’Ajuntament de Barcelona, molt encertadament, presta a la gent gran. L’aparell es va espatllar i el nou que han posat només té la veu mecanitzada de resposta en castellà; en reclamar que volia conservar la versió en català, l’explicació de l’operari va ser que com que els aparells ara els compren a Madrid, això no és possible. Hi ha una dita catalana que fa: “Qui paga mana”, però, és clar, cal voler manar i exigir, o és que qui es cuida de les compres al nostre Ajuntament té directrius anticatalanes o és que, el que seria més greu, tant se’ls en fot?



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]