Opinió

L'APUNT

Retrets

Ara tot són lamen­ta­ci­ons i retrets. Ahir el debat sobre l'aero­port de Girona es con­ver­tia en pica­ba­ra­lla política. Retrets d'uns i altres per no haver fet bé la feina, que si uns no han vol­gut col·labo­rar, que si els altres han obert la porta de Rya­nair i els han posat la catifa ver­me­lla perquè se'n vagin a l'aero­port del Prat. La culpa és com­par­tida. I dic culpa per no par­lar de la incom­petència de tots ple­gats. No se m'ocorre cap altre subs­tan­tiu per qua­li­fi­car la gestió nefasta que porta cap al des­as­tre l'aero­port de Girona. Com es pot enten­dre que s'hagi dei­xat caure d'aquesta manera un aero­port, el de Vilobí, pel qual han arri­bat a pas­sar més de cinc mili­ons de viat­gers a l'any? Aquest aeròdrom ha estat un dels pocs de l'Estat espa­nyol que no eren defi­ci­ta­ris i que gene­ra­ven guanys. Qui i per què ha vol­gut posar al mateix sac els aero­ports de Girona, Reus i Lleida? I per què volen reduir el de Girona a un aero­port de tem­po­rada d'estiu, quan s'ha com­pro­vat que podia fun­ci­o­nar tot l'any? Aena, pri­mer va pagar part de la nova ter­mi­nal del Prat amb els guanys de Girona. Després la mateixa Aena, però també altres grups, han tre­ba­llat ple­gats per poten­ciar l'antiga ter­mi­nal bar­ce­lo­nina, encara que això suposés liqui­dar a la pràctica l'aero­port de Girona. Molt astuts.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.